onsdag 17 augusti 2011

12.35 - 66.01 Så otroligt skönt pass!

Det blev jag och 2st vita kenyaner, men den ene kenyanen är 68 år så han skakade vi faktiskt av oss!
Den riktige "vita kenyanen" såg till att jag plågades i 6km med bara uppför, men väl på toppen hittade jag en andra andning. Så när vi stoppade klockan på 12.35km på tiden 66.01 kände jag mig förhållandevis fräsch!

Så töjde man ut musklerna och åkte hem. Nu en halvtimme senare har jag klarat av 300 situps, 100 armhävningar och 50 höftlyft på var sida.

Ett grymt, grymt skönt paus!
Dags att äta lite framför fotbollen och sen är det dusch och säng!

//M

2 kommentarer:

  1. Oj jisses, här går det snabbt framåt! :)

    SvaraRadera
  2. Det har gått ganska fort fram, men jag bara lyssnar till vad proffsen på jobbet säger och sen gasar jag :)
    Har ju turen att jobba med en kille som varit i OS-truppen på längdskidor och hans tränare som tagit fram åkare både till OS och till VM-medaljer. "Vite kenyanen" har ju erfarenhet av elitlöpning och nu har vi även en extra personal som tidigare jobbade som PT i stockholm.
    Det är bara mjölka dem på tips och ideér! :)

    SvaraRadera