tisdag 23 augusti 2011

Beviset, United krossar Spurs!

Det blir visst ett inlägg till innan fotbollsträningen!
Jag skrev för ett tag sedan om hur jag tror att PL kommer gå den här säsongen!

Jag placerade United på första platsen igen, med motiveringen att laget ser så komplett ut den här säsongen!
Det var längesedan United hade ett såhär komplett lag, ända skillnaden mot förra gången är att jag tycker motståndarna har bättre lag än vad de hade då!
Jag tror dock inte att det kommer sätta några käppar i hjulet för United, de kommer ta hem PL på ett ganska komfortabelt sätt!
Nu senast körde de över Spurs med 3-0 och det såg riktigt bra ut!

AB: "Vi tror på våra unga"

Och hur går det för MFF ikväll?
Det vore otroligt kul för svensk fotboll om vi fick ut ett lag i CL, ännu bättre vore det om HIF också tog sig till EL, två svenska lag i Europa. En dröm för oss som gillar fotboll.
Tyvärr tror jag inte att MFF räcker hela vägen, men att de når gruppspelet i EL får ses som helt godkänt!

AB: "Har skett större mirakel"

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar