fredag 5 augusti 2011

Så är det dags för helg!

Då är fredagen på väg mot sitt slut och jag har äntligen hittat till soffan!
Det blev ett intervallpass enligt TABATA idag! Jag körde 2 set och det bet ganska kraftigt de sista intervallerna.
När jag kom hem körde jag ett 30min core-program som kändes ännu mer än intervallerna innan. Så nu är jag nyutkommen från duschen och surfar runt en del!

Jag sprang på den här artikeln på aftonbladet: "Tog kokain som aktiv" Och som vanligt blir man besviken. Jag vet inte om man ska vara glad när idrottsprofiler talar ut, eller om man bara ska känna skam! Det måhända att Sjöberg inte på något sätt blivit bättre av sitt drogande, men som idrottsprofil bör man absolut föregå med bättre exempel.

Nu ska jag njuta av resten av den här kvällen framför ett riktigt bra CSI-avsnitt!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar