onsdag 10 augusti 2011

Styrketräning och fotboll på TV!

Som jag skrev innan ställde jag in löpningen idag, körde styrkepasset som jag lade upp här på bloggen igår.
Det är ett bra pass för mage & rygg som jag satt samman via styrkeprogrammet.se,
jag brukar alltid lägga till armhävningar efter passet samt vanliga situps.
En bra genomkörare, men imorgon blir det löpning igen.

Istället för löpning blev det istället fotboll och matchen mellan Ukraina - Sverige, en ganska tradig match.
Önskar att man hade tittat på U21, nu fick man nöja sig med att läsa om det på AB. Guidetti kanske borde ha spelat med A-landslaget istället?
Kolla in artikeln här!
Tycker ofta att Sveriges U21 spelar riktigt bra och rolig fotboll, hade hoppats att Hamren skulle införa mer av den fotbollen i A-landslaget men det tycker jag inte riktigt att han lyckats med, fortfarande lite för mycket långbollar och tråkspel trots att det finns många spelskickliga svenska spelare just nu...
Bättre försvarspel idag dock när inte Mellberg var med...

Som sagt, idag var en lite sämre dag så kanske därför pessimisten skiner igenom!
Det var dock roligt att följa Glenns bravader på twitter, AB skriver om det också, kolla här! Han la inlägg fortare än vad man kunde läsa emellanåt!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar