onsdag 3 augusti 2011

Träning med en kenyan...

Idag har jag fått inse att min chef är en vit kenyan!
Vi sprang 8.55km på 44min vilket i sig inte är något speciellt, men det var en ganska kupperad bana men några tuffa backar. När vi kommit nära hemmet låg jag på 179 i puls, vilket är ganska mycket men kan ha och göra med gårdagens träningspass.
Då säger han att han har 150 i puls, och han inte haft högre... Han har inte heller en gnutta svett på sig trots att det var stekhett ute...

Själv kämpade jag igenom varje steg med vader som var riktigt slitna från igår, så jag måste säga att jag var lite irriterad på hans enkla löpning...

Nu blir det att vila imorgon och köra ett intervallpass på fredag.

Måste tillägga att jag nu börjar bli allt mer övertygad om garmin-klocka!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar