torsdag 18 augusti 2011

Up for a change!

Käkar lunch och förbereder mig på att sitta 25mil i bilen!
Det är äntligen dags att starta sambolivet igen efter 1.5år som särbos, jag kan meddela att jag verkligen sett fram emot denna dagen! Ska bli så skönt på alla sätt och vis, det är verkligen inte roligt att bo ifrån varandra. Så imorgon på morgonen går flyttlasset mellan Helsingborg och Vetlanda med ett stop på Universitet i Växjö.

På grund av det här gick jag upp i morse och körde ett enklare core-program, så träningen är avklarad!

Helgen ska tillbringar i skogen, ute i B-by där det ska fiskas kräfter och ätas gott! Ser fram emot det också, en härlig tid på året då man får sitta vi lägerelden :)

Söndagen kommer bestå av en fotbollsmatch och förhoppningsvis PizzaNight på det!

Det kan dock bli lite tyst på bloggen under helgen, är inte säkert att jag har uppkoppling i B-by!

Kämpa hårt!
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar