onsdag 28 september 2011

Tiden rullar på, börjar kännas som vardag nu!

Som jag nämnt några gånger nu så går livet på högfart men jobb, studier och träning. Från 07:00 - 23:00 varje dag.
Men äntligen börjar det kännas som en fungerande vardag!

Idag blir det löpning igen, har varit ute med Ella de senaste gångerna jag varit ute och förhoppningsvis så blir det så ikväll också.
Har varvat det med innebandy och med styrka. Jag vet att jag borde ta något eget långt löparpass också, men vill inte utsätta knäet för det riktigt ännu. Tar en dag i taget istället.

Har börjat ändra matvanorna mer och mer också!
Både jag och Ella har försökt förbättra våra matvanor sedan vi börjat leva samboliv igen. Ibland fuskar vi dock, men all förbättring är värdefull!
Aftonbladet hade idag en artikel: "känner du igen 100 kalorier" (länk följer längre ned). Jag kan med handet på hjärtat säga att jag är fulkomligt usel på sådant. Så den här artikeln ska jag skriva ut. Många bra tips där!

AB: Känner du igen 100 kalorier

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar