fredag 16 november 2012

Glider mot helg med fest

Idag jobbar jag 8-19, inklusive pendlingstiden blir det 7-20, en ganska lång och jobbig dag. Men det känns lite lättare med tanke på att årsfesten väntar imorgon. En definitiv avslutning på säsongen med det skönaste gänget! För min egna del är det första årsträffen sedan jag själv var aktiv så det var ett tag sedan sist.
Kul också att flera spelare från träningsgrupp 2 har anmält sig, det är det grupp som jag ska tillhöra under nästa säsong och därför ser jag också årsfesten som början på något nytt.
Ikväll blir det att packa väskan, sover i Vetlanda imorgon och behöver ha med mig diverse sängkläder m.m.
Hemmakär som jag är vet jag att jag kommer sakna Ella och de snarkande mopsarna, men en natt bör ju gå bra!

Nu tar vi tag i resten av den här dagen, det är drygt sju timmar kvar innan jag är hemma, och de timmarna ska utnyttjas maximalt!

På twitter: trgmagnus
Utlovas direktrapportering från festen, priser, tal m.m.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar