tisdag 20 november 2012

Hektisk vecka

Denna veckan är överfull i kalendern, jobb som verierar mellan 9-18 och på fredag 8-19, samt träning idag 18:45-20:30 och imorgon samma tid. Dessutom har vi på torsdag informationsmöte för samtliga spelare i träningsgrupp 1 och 2 med start 19:30. I helgen är det dags för Lagrells Ledarakademi också, vilket ska bli väldigt spännande!

Där emot tycker jag lite synd om min kära sambo som fyller år i veckan och bara får ha mig hemma mellan klockan 23-07, vilket är tiden för min sömn. Men jag får planera in all min lediga tid framöver för att gottgöra henne!
Hon är otrolig som står ut med min satsning på fotbollen, men det är nog bara en tidsfråga innan jag får presentera mig vid namn för henne då hon säkert glömt bort hur jag ser ut i vaket tillstånd!
Skämt å sido, hon är absolut fantastisk!

Jag bestämde mig för att göra hennes vecka lite extra speciell, så därför har hon redan i dagarna fått "småpresenter" av mig! I måndags fick hon ett egengjort presentkort som gör att jag ska bjuda med henne på bio, och idag fick hon ett nytt som säger att hon ska få en trerätters romantisk middag tillagad av undertecknad.
Det återstår att se om hon får något mer denna vecka...

Idag hade jag en träning som bestod av väldigt många unga killar, spännande att se vissa av dem! Tyvärr saknade jag en del av 95 och 96 grabbarna som var borta av olika anledningar!
Men imorgon är det ny träning och då hoppas jag att de är tillbaka i action!

Nu är det dags för lite sömn igen, imorgon ringer klockan 06:45 igen!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar