onsdag 14 november 2012

Hektiska dagar

Fullt upp på jobbet, kalkylerar på flera olika avtal och min målsättning är att alltid hitta win-win situationer.
Samtidigt laddar jag inför kvällens träning med J-truppen. Fortsatt tema basteknik är det som gäller, kanske inte de absolut roligaste träningarna men absolut lika viktiga, dessutom ett måste för att vi ska klara av att genomföra vissa av säsongens övningar.

Ikväll spelas också den första matchen på Friends Arena, något som jag får uppleva via radiosporten och Lasse Granqvist.
Sverige tar emot England i en träningslandskamp, jag har inte allt för höga förväntningar på en sådan match men det ska bli intressant att se hur Kacaniklic står sig när han nu troligtvis får starta. Sverige har haft problem med att hitta en bra vänsterytter och många med mig hoppas att 21-åringen kan vara lösningen.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar