tisdag 13 november 2012

Inget nytt, tisdag 13/11

Nyss hemkommen från två träningar i Vetlanda, A-lagets träning var i riktigt högt tempo, imponerande! J-träningen var fokuserad på basteknik driva och cross, det gjorde att tempot var något lägre än de senaste träningarna, men jag är ändå riktigt nöjd.
Jag hade hoppats på lite besked om vad som väntar i framtiden, men det är knäpptyst, skrämmande knäpptyst.
Jag börjar bli allt mer otålig då jag vill ha min roll klar. Det dras från olika håll men jag hoppas på att snart få det besked som jag önskar.

Nu är det ny träning redan imorgon, då ska vi se till att öka tempot och få ett rejält pass i benen.
På lördag är det dags för årsfest och en hel del priser ska delas ut, några av dem har jag rekommenderat vilket jag faktiskt aldrig tidigare gjort. Det gör det lite extra kul.
En spännande fotbollsvecka med andra ord!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar