måndag 3 december 2012

Känns som att

Det känns nästan som att jag blivit drogmissbrukare... Jag undviker oftast att ta tabletter men denna gången har viruset lamslagit mig rejält!
Så därför tar jag halstabletter, paracetamol (typ Alvedon) och hostmedicin med jämna mellanrum! Det här viruset ska besegras, och det ska göras fort!
Den här veckan är helt enkelt för viktig!

Samtidigt ser jag hur vintern befäster sig i det småländska samhället! Snön vräker ned och har gjort det i ett par dagar.
Egentligen är det inget fel alls med det, men det kom som en sådan chock att man inte var klädd nog de första dagarna!
Ens eget fel - helt och hållet!

Imorgon sätter vi Heds Arena på prov, förra året funkade varken värmen eller dränering som den skulle. Imorgon förväntar jag mig en gräsgrön plan med perfekta förutsättningar!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar