torsdag 6 december 2012

Sover bort viktig dag

Tog semester idag eftersom att jag inte haft ork att plugga som jag önskat inför SvFF's Diplomkurs. Men än så länge har jag inte kommit ur sängen!
Huvudet känns fortfarande som att det blivit överkört av ett tåg, febern är kvar, och snuvan lika så. Dessutom har jag fått sår runt hela näsan, troligen är det väl pappret som rivit upp huden.
Mitt huvud känns just nu så tungt.

Så troligen blir idag mestadels en dag i sängen, får försöka hämta energi och mer eller mindre lita på att jag redan kan tillräckligt av innehållet i utbildningen.
Det gäller ju också att hinna bli pigg nog för praktikpassen.

Känns bara som att jag haft en jävla otur som fått detta just nu, jag som sett fram emot denna helgen under hela hösten...

Igår var jag i Jönköping på presentation av den nya spelarutbildningsplan som SvFF tagit fram. Det var väldigt intressant och givande, men kanske borde jag hoppat över det, kändes som att jag var på bättringsvägen innan det, men på vägen hem blev det värre igen.
Och i natt var kanske den värsta natten så här långt.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar