tisdag 22 januari 2013

Helvetes natt!

Jag fick sova på soffan inatt. Och den är inte särskilt stor, så jag fick använda mig av akrobatik bara för att få plats.
Därför är ryggen och jag just nu ovänner!

Nu tänker flera av er, undra vad han gjort för att förvisas till soffan?
Undra om hon tröttnat på hans sena hemkomster?

Nejdå, det var faktiskt inte Ella som förvisade mig till soffan.
Vår lille mops Rooney har kräkts hela natten och stått utanför dörren till sovrummet och försökt att väcka oss.
Tillslut tog jag beslutet att sova med honom på soffan, mycket eftersom att jag bara har träning på schemat idag.

Sen kan man ju undra varför han kräkts ett tiotal gånger inatt, tyvärr beror det nog på att jag och Ella glömde kolla godiset innehåll. Rooney är intolerant mot flera mjölkprodukter och det har säkert funnits spår av sådant i det senaste godiset vi fick.
Så då får man ta sitt straff och förstöra en natt.

//M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar