tisdag 1 januari 2013

Nyårslöften

Då är nyår 2012/2013 över, och det gjordes på bästa möjliga sätt med klackarna i taket.
Precis som vanligt hör man en hel del nyårslöften, vissa bättre än andra, vissa relevanta och vissa fullständigt meningslösa.
Jag väljer att göra samma sak som förra året, dvs. att inte ge ett konkret nyårslöfte utan att bara säga "2013 kommer att bli det bästa året någonsin".

Jag tror att saker och ting blir vad man gör det till, och med mitt motto att det ska bli det bästa året någonsin, så kan jag gå in helhjärtat i allt jag gör, och hur det än går så har jag gjort det bästa jag kunnat.
Dessutom är det som så att så länge jag vet att jag gjort allt jag kunnat, så länge måste jag också vara nöjd. Och kommer vara nöjd.

Men till alla er som har avlagt löften,
lycka till och ge inte upp!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar