fredag 8 februari 2013

Motorväg mot målet

Mitt liv är just nu i en sådan fas när det blåser 200km/h på en tillsynes tom motorväg, dvs. det är fullt upp på alla fronter.
Med fyra - fem bollar i luften ska man försöka balansera mellan himmel och underjorden, och igår gav jag nästan upp, det är just då det är tur att jag lever med en person som både lyfter mig personligen och som gärna tar över jongleringen ibland.

Efter en arbetsvecka som känns extra lång är det imorgon dags för mig att för första gången presentera mig inom Smålands FF, iallafall på planen. Det är uppsamlingsläger i Vimmerby för pojkar födda 1998 och det är först träning och efter lunch är det internmatch. Jag håller tummarna för att inte bli ovän med snön tills dess.

På söndag spelar utvecklingstruppen i Hvetlanda GIF sin första hemmamatch, och där kommer vi att presentera ett riktigt ungt lag som får chansen att visa att framtiden ser ljus ut! Matchen börjar strax efter kl. 13:00 på Heds Arena i Vetlanda, en liten publik hade inte varit fel!
Samtidigt spelar A-truppen nere i Växjö mot Östers IF Tipselit, och även dom kommer att visa många unga talanger!

Sen laddar vi om för nästa vecka då det blir besök på Bosön och mycket annat.

Nu kör vi vidare!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar