onsdag 6 februari 2013

Silly Season bloggen

Jag får en del frågor och önskemål ang. den uteblivna delen på bloggen kallat "Silly Season".
Som ni kanske har märkt så har jag lagt en hel del kraft på en annan sak just nu.

Det som jag kan rapportera är att Myresjö IF har gjort klart med flera spelare från förra årets trupper i MIF och VFF.
Bland annat fortsätter Jerker Einarsson som i och med det är tillbaka på Myrvalla.

Hvetlanda GIF fortsätter att satsa på unga egna talanger och har inför 2013 flyttat upp Kenan Huskic och Casper Eriksson till A-truppen.
Under vintern har också flera andra juniorer testat att träna med A-truppen för att få bra förberedelse.

Sitter ni på information om kommunens klubbar!
Kommentera gärna!

Så fort jag hinner ska jag göra en sammanställning på transfers!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar