tisdag 19 mars 2013

Förändringar

Nu händer lite förändringar här på bloggen, men det kommer att ta lite tid!

Eftersom att bloggen fortsätter att växa och ganska fort också så har jag bestämt mig att göra om alla etiketter!

När jag är klar kommer det att finnas följande:

Allmänt (Personliga inlägg)
Bloggen (Sånt som berör bloggen)
Fotbollsutveckling
Föreningsutveckling
Personlig fotboll
Svensk fotboll
Vetlanda fotboll

Det kan hända att det tillkommer något mer!

Sen har jag fått hjälp att ta fram en hel del designförändringar som ska få bloggen att se lite proffsigare ut, men jag kommer också behöva hjälp att få in dessa på ett snyggt och bra sätt, så det dröjer nog lite innan dessa dyker upp!

GLÖM INTE:
På sidan www.facebook.com/trgmagnus pågår just nu en omröstning om den bästa värvningen såhär långt i Vetlanda!
In och rösta!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar