onsdag 13 mars 2013

Hålls tillbaka

Sitter här igen, med samma känsla som så många gånger tidigare, att vilja bryta igenom och komma till målet men att något står bakom och håller en tillbaka.

Tyvärr en känsla som jag känner allt oftare och det beror nog inte på det som håller mig tillbaka utan snarare att målet har kommit allt närmre.

Det är svårt att beskriva det utan att råka trampa någon på tårna, men ni förstår säkert känslan.

Nu är jag inte känd för att vara en pessimistisk person och därför som så många gånger förr försöker jag att skaka av mig känslan och fokusera på något positivt.
Så jag får glädjas åt Ella som har det riktigt bra nere i Helsingborg och som varje gång hon ringer låter allt mer lyrisk över att hon känner att hon valt rätt bransch i livet.
Det är grymt kul att höra henne så glad!


Så idag blev det ett högst personligt inlägg men behövde det verkligen!
Ha överseende! Det kommer snart mer fotbollsidioti!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar