söndag 10 mars 2013

ToR Helsingborg

När Ella ankom till Sverige inatt efter en vecka i franska alperna så åkte hon direkt till Helsingborg där hon ska stanna i fyra veckor. Så när vi talades vid strax före 01, bestämde vi att vi skulle ta en långfika!

Därför satte jag mig i bilen i morse och körde de knappa 20 milen ner till Skånes vackraste stad, för att fika med den underbaraste människan som finns.
Men eftersom att jag jobbar imorgon fick jag också sätta mig i bilen på eftermiddagen och köra resan hem.

Det har förutom att få träffa Ella gett mig en hel del tid i bilen, ensam med mina tankar, och som vanligt är de invecklade och svåra, till och med för mig.
Men det har också gett mig en hel del inspiration till att forska lite djupare i vissa ämnen och det lär poppa upp en hel del här på bloggen.

Dessutom har jag hittat ny inspiration till mitt "Projekt X", det hemliga projekt som jag hoppas att en dag kunna dela med mig av.

Nu blir det soffan och vila den resterande delen av denna söndag!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar