lördag 20 april 2013

Jag fick inga svar

För en tid sedan skickade jag ett brev till Migrationsverket vilket jag också publicerade här.
Jag fick aldrig något svar...

I brevet finns flera frågor om hur deras vardagliga verksamhet bedrivs då jag anser att de i vissa fall, som Mohammeds, bryter mot sina egna regler och lagar.

Eftersom att jag inte fått några svar antar jag att de inte har några svar.
Jag antar med andra ord att denna myndighet inte vet vad de gör.

Om de hade vetat vad de gör så hade de ganska enkelt kunnat svara.

Nu filar jag på ett nytt brev, men denna gången kommer jag att lägga alla moraliska frågor åt sidan.
Jag kommer att ifrågasätta hur de kan gå emot utlänningslagen och Barnkonventionen och jag har en lång lista med punkter som de brutit mot.

Och denna gången kommer jag kräva svar.

//M

P.S
För alla er som följer bloggen för mina tankar kring fotbollen så kommer det självklart att fortsätta skrivas om det på bloggen. Just nu måste jag dock prioritera det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar