onsdag 3 april 2013

Ovanligt uppehåll

Det tillhör inte vanligheten att bloggen har ett uppehåll på över ett dygn, men nu kom det ett då det senaste inlägget kom i måndags kväll.
Det beror på ett par olika saker, bland annat är det väldigt mycket just nu och jag har inte känt att jag haft tid eller ro att skriva.

I vardagen just nu kämpar jag med att lösa träningstider för utvecklingsgruppen, Heds är belägrat av alla kommunens lag och vi lär inte komma över fler tider än dem vi redan har.
Vädret är vår fiende just nu, men jag hoppas på att vi snart får svar på tiderna ang. grus, och det som för ett par år sedan kändes självklart känns nu som en besvikelse. Men det vore betydligt bättre än inget alls.

Jag ser nu fram emot helgen där jag kommer att få träffa och byta erfarenheter med flera personer från distriktet och samtidigt få möjligheten att utveckla svensk fotboll.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar