fredag 17 maj 2013

Världens snabbaste vecka?

Kan denna veckan ha varit världens snabbaste?
Jag tror det.

Det känns som att veckan är precis i starten men ändå går den mot sitt slut och det finns ett par anledningar till denna känsla.
Nummer ett, jag har tillbringat stora delar av dagarna på fotbollsplanen och jag har gjort det tillsammans med en underbar grupp av ungdomar som vill utvecklas.
Jobbet som fotbollstränare är lätt när man har en sådan trupp. De sprider enorm energi och glädje.

Nummer två, jag har varit med om nya utmaningar då jag på egen hand höll utbildningen för SmFF "träna och leda små lirare". Nya erfarenheter och en boost för ens egna känsla. Det laddade batterierna ännu mer och energimätaren nådde toppen.

Nummer tre, "Projekt X" når resultat. Mer om det vid ett senare tillfälle.

Nummer fyra och det viktigaste, även om det blivit ganska lite tid med min underbara sambo de senaste dagarna så har hon stöttat mig på det mest fantastiska sätt. Jag har henne att tacka för allt.

Här kom ett grymt personligt inlägg, men jag måste ibland sätta på kranen av känslorna. Vilken fantastisk vecka!

Ikväll blir det att följa @HvetlandaGIF på Twitter i deras bortamatch.
Och för övrigt passa på att njuta hemma med Ella och H&R

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar