söndag 6 oktober 2013

Med idrotten i fokus

Idrotten och framförallt fotbollen har alltid funnits med i mitt fokus, men först nu märker jag på allvar hur bra jag själv mår av att ha den i mitt centrum!

Just nu läser jag mycket träningslära och anatomi, detta kombineras med ex projektledning och praktisk träning. Förutom de timmarna som man lägger teoretiskt finns också mycket utrymme för fysisk träning och praktiserande av vad man läser.

Så vad gör man en söndag på Bosöns Campus?
För mig började dagen kl 7 med en frukost, en knapp timme senare gick jag ner till gymmet för att rensa ur skallen.
En timmes intensiv träning gjorde att jag med glädje käkade en andra frukost!
Efter det har dagen flutit på med plugg och med en del mailande till olika kontakter som kan komma att bli väldigt viktiga!
Nu kör jag en lunchpaus innan det är dags att läsa om idrotts Sverige inför morgondagen!

That's a Campus sunday at Bosön!

//M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar