onsdag 16 oktober 2013

Nollställ och börja om...

Jag borde kanske göra som de flesta av mina studiekamrater och plugga anatomi just nu, men har faktiskt lag boken åt sidan allt för tidigt.
Istället hoppade jag nyss till lite när mailen plingade och det på skärmen stod "Ang. SvFF Projekt". Förhoppningen (trots varningen om flopp) var självklart total, jag log brett, tills att jag läst färdigt.

***
"Hej Magnus,

Kul att läsa om dina idéer och engagemang. Bra!

Mycket riktigt som du själv påpekar så har SvFF påbörjat revidering av tränarutbildningen på B-nivå.
Allt för att göra den mer tillgänglig och få en bättre genomströmning av deltagare, samt en anpassning till Spelarutbildningsplanen. Arbetsgruppen är i full gång, och en referensgrupp i distrikten är utsedd".

***

Så istället för att plugga inför imorgon så ska jag nu ta en spade, gå ut i skogen, gräva en djup grop och slänga mitt projekt.

Men imorgon hoppas jag på att vakna med nya visioner och nya idéer!

//M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar