torsdag 3 oktober 2013

Nystarten

Nu är det dags att ta tag i det här med TRGmagnus.com, det är allt för sällan som jag skriver, men det är ofta som jag tänker på det. 
Mitt liv har fått en nystart och så ska också bloggen få, jag har de senaste månaderna på grund av min inaktivitet tappat nära 4000 läsare i månaden, och det förstår jag, men nu ska det bli ändring här!

Med en snabb sammanfattning så kan man väl säga att hela mitt liv förändrades när jag flyttade upp till Bosön, jag har nu mycket mer tid för min egna utveckling, både fysiskt och mentalt. Jag känner att jag på bara en dryg månads tid har fått en större och betydligt bättre utveckling än på flera år.
Jag har kommit igång med min egna träning på ett bra sätt, men jag har också intressanta diskussioner om fotbollssäsongen som väntar, och jag tror att jag snart kan presentera något riktigt bra! Endast detaljer återstår som man brukar säga!

Vad gäller studierna så är jag också riktigt nöjd, träningslära, praktisk träning, projektledning m.m. känns som precis rätt ämnen för mig och snart ska jag också påbörja mitt egna projekt. Där finns det ännu bara tankar men jag vet att det kan bli något riktigt bra.

Avslutningsvis på detta inlägget så ska jag ge er ett löfte: Nu kommer bloggen att vakna till liv.
Jag har fått flera mail om detta och många som har bett mig att åtminstone skriva ett par rader och kanske slänga upp någon bild, och det lovar jag.
Tanken är också att mitt nya projekt ska vara öppet och man ska kunna följa det via bloggen.

Jag måste också medge att jag verkligen saknat att sitta med en kopp kaffe och skriva på TRG!

Vi hörs inom kort!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar