onsdag 23 oktober 2013

Två försovningar

Vaknar med panik då jag insett att jag precis försovit mig och stressar i mig en tallrik havregrynsgröt, ägnar allt för lite tid i badrummet, kastar på mig kläderna och springer ner till den andre Magnus.
Efter att ha plingat på dörren, hör jag ett par klampande steg och ser sedan dörrhandtaget röra sig. På andra sidan står en minst lika trött människa, vad är oddsen på två försovningar när vi bestämt oss för att köra igång med en ny studioinspelning så tidigt som möjligt.

Idag flyttar vi studion till en större lokal där vi också kan ta emot gäster i vårt program, sjukt kul!
Det här vore verkligen en grej som ännu fler klubbar skulle ta och satsa på, med studio där tränare och spelare kan komma och gästa programmen, samt med inslag från veckan som gått.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar