torsdag 2 juni 2011

Blev en aktiv torsdag!

Efter min morgonträning blev det att åka på fotbollsträning, jag spelar ju inte längre själv utan är tränare i ett hårdsatsande p15 lag.
Idag hade Jimmy (head-coach) bestämt sig för att grabbarna skulle få spela hela träningen och latja på planen. Han hade också bestämt sig för att dagens 5 ledare skulle ingå i spelet, så jag fick springa lite idag ocskå!

När snart den här första veckan har gått måste jag säga att jag är riktigt nöjd med hur snabbt min kropp klarat av att återhämta sig efter varje pass.
Jag är riktigt trött, men kroppen känns helt ok. Nu är det imorgon kvar sedan tar jag helg.
Åker till skåne för att se Daniela vara med i årets upplaga av Beach-handbollen i Helsingborg!
Homer och Rooney får vara hos svärmor och svärfar hela helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar