måndag 26 augusti 2013

Ny lägenhet och nya utmaningar

Väntar på att kvällens fotbollsmatcher ska dra igång på TVn och tänkte att nu är ett ypperligt tillfälle att slänga upp lite bilder från den nya lilla lägenheten.

Rummet har jag delat upp i fyra delar, kök, sov, arbetsyta och tv.

TV-ytan består av soffa, tv-bord och en avskärmare som fyller funktion som TV-bänk och gömd förvaring:


Bakom TVn finns sängen som på så sätt "försvinner" lite ur rummet.


På bilden ovan är samma del av rummet fast från en annan vinkel.


Ovan visas den lilla köksdelen, det finns tyvärr inte så mycket yta att jobba med maten på men jag får försöka vara kreativ!


Ovan är den del där det återstår mest att göra! Arbetsytan och väggarna är ännu kala, men det får bli ett litet projekt!


Sängen är lite inklämd, men det funkar för mig och det är skönt att den inte "förstör" rummet.


Ovan visas hur det just nu ser ut när man öppnar dörren in till lägenheten.
Till vänster ligger toaletten och till höger finns en klädkammare samt ett torkskåp!


Det var lite bilder från mitt nya lilla hem.
Det känns faktiskt (trots den lilla ytan), som att jag kommer trivas riktigt bra här!

Första dagen är avklarad och jag har idag lärt mig 25-30 namn och med hjälp av smart inlärningssätt så sitter alla namnen! Helt sjukt!
Nu börjar nya utmaningar och de närmsta dagarna kommer att bli riktigt intensiva, nästa vecka drar vi ut med kajak och bli borta i stort sätt hela veckan!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar