onsdag 5 december 2012

Jag vet...

Jag vet att jag varit grymt dålig på att skriva de senaste dagarna! Men sedan sjukan hittade tillbaka till mig lever jag som en död man.
Ibland känns det overkligt att jag tar mig upp ur sängen, ett par timmar senare sitter jag på jobbet och knaprar medicin.
Men nu har jag bara tre timmar kvar...
Sen åker jag mot Jönköping och träff med Smålands FF, imorgon är det semester, ska vila upp mig samt läsa igenom helgens material en sista gång!

Fredag till Måndag är det sedan dags för Svenska Fotbollförbundets UEFA-B Diplomkurs. Hoppas verkligen att jag är piggare då, just nu är det mycket mörker!
Men i värsta fall, då knaprar jag medicin!

Tisdagen efter har jag tagit ledigt och kommer knappt att lämna sängen!
Eller jo, två fotbollsträningar på eftermiddagen.
Nu är det bara att gasa på!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar