onsdag 12 december 2012

Tillbaka till jobbet, fotbollsmöte ikväll

Har varit borta från jobbet i ungefär en vecka, allt för att se till att ta UEFA B -diplomet. Men om ett par minuter åker jag mot Vetlanda och jobbet igen.
Det är alltid en speciell känsla när man varit borta ett tag, man undrar hur det gått för dem, om det hänt något speciellt och denna gången vill man även höra om julbordet som var i helgen.
Så idag åker jag mot jobbet med ganska höga förväntningar!

Pappa kommer in till stan idag också och vi ska käka lunch ihop, det var ett tag sedan som jag träffade honom så det ska bli riktigt kul!

Ikväll har jag också kallat till möte för alla som är intresserade att spela fotboll i J-truppen, vi ska ta lite julfika och samtidigt informera om upplägget samt om vissa teoretiska saker som vi behöver i gruppen.
Så även inför det har jag höga förväntningar!

En spännande dag är framför med andra ord!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar