tisdag 3 juli 2012

El fantastico dag!

Det blir ett andra inlägg om denna underbara dag! Jag kommer kalla den El fantastico, och jag ska försöka att uppnå samma känsla varje kväll hela sommaren!

Efter frukosten gick jag, Ella och mopsarna kring sjöarna i Bokhultets naturreservat.
Läs mer om det i förra inlägget.

Efter det och en lunch från Subway var det dags att ta tag i sysslor, som ex. tvätta bilen.

Sen tände jag och Homer grillarna,
det grillades Kyckling, Tomat, Lök, Majs och Hallomi.

Det är praktiskt med två grillar när man har bestämt sig för att göra en drös med saker!


Det är sällan som jag gör den här typen av blogginlägg, som bara handlar om en vanlig vardag och där det publiceras massor av bilder. Men efter en sådan här dag kändes det som ett måste!

Helt enkelt en "El fantastico dag".

Imorgon blir det jobb men kvällen ska bli El fantastico igen, och det finns en hel del av ovan visade godsaker till lunchlådan imorgon!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar