onsdag 23 januari 2013

Tysta, lugna dagar

Kan inte skryta med att det händer särskilt mycket idag, det mer eller mindre bara flyter på. Efter träningen igår är humöret på topp inför helgen och årets första match och imorgon efter träningen ska laget tas ut.
Silly Season har blivit riktigt tyst och det verkar inte hända mycket just nu, men det bör väl komma en boom snart. Det finns en del klubbar som verkligen behöver värva ett par spelare.

Eftersom att idag är min fotbollsfria dag innebär det också att jag kommer att komma hem i någorlunda acceptabel tid, vilket känns som det jag behöver just nu. Trots att jag försökt komma i säng hyffsat tidigt den senaste veckan så känns det som att musten gått ur och det har varit riktigt tröttsamt att gå upp på morgonen. Med tanke på allt jag har inplanterat under februari med bl.a. Bosön, Smålandsidrotten mm. så känns det som att jag måste hitta lite krafter nu.

Därför ska det bli grymt skönt att komma hem och umgås med Ella utan en massa måsten.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar