lördag 29 september 2012

Sååååå skönt!

Denna dagen började på värsta tänkbara sätt! Jag sov lite för länge och fick stressa mig iväg på tom mage, väl ute på parkeringen fick jag se bilen med en skada. Någon hade kört på den och stuckit vidare! Fan!
Körde till jobbet på värsta humöret och ville bara vakna upp från mardrömmen men hängde i och tillsist blev det bättre.

Sedan dags för match, med kniven mot strupen och det började bra! 5 målchanser på de första 8 minuterna, men 0-0 höll i sig ett bra tag! 1-0 kom dock en bit före paus och vi fick vila med en ledning! 2-0 kom också rättvist. Men sen hade vi extrem otur, 2-1 är en riktig miss av domaren då en av våra spelare blir mer eller mindre nermejad på plan av tre motståndare som ingen gick på boll. 2-2 kommer på självmål efter en tilltrasslad situation och just då kändes mörkret otroligt igen! Det kändes orättvist som fan. Vi var bättre!
Någonstans fans det dock ett karmakonto för mig! Vi gjorde 3-2 och gick upp på kvalplats inför sista rundan.
Vi firade och jag satte mig i bilen hem!
Hemma bjöds det sedan på pizza, och här låg ett paket med IPhone 5 som väntar på mig!
Det där med bilen får jag re om imorgon, just nu ska jag bara njuta av kvällen!
Eller som Milan brukar säga: "Njut, njut av livet!"

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar