lördag 15 september 2012

SKIT!

Torsk med 2-1 i Gransholm idag! Fan!
Vi gör ändå en bra match och flera gånger skakar vi ett av seriens topplag!
1-0 till dem kom som en chock, så långt var vi bättre! Men vi tappade fokus när domarn tog för mycket utrymme på plan. Det var ett par minuter efter det målet som de hade av matchen! Vi tog över igen och gjorde 1-1.
Något senare kom 2-1 via en kontring. Då var det jobbigt.
Samtidigt hör man speakern säga att Ryssby lyckats ta ledningen i sin match.
Ännu jobbigare!
Jag gör ett försök att skapa något och byter in "anfallare" istället för DMs.
Vi skapar något till men kommer inte riktigt ända fram.

I matchens sista minut frågar jag domaren hur lång tillägg det var.
Han svarar, det vet jag inte nu!
Jag frågar igen! Va säger du? Du måste ju tagit ett beslut?
Han svarar tyst! Det är 37min kvar!
Han hade verkligen koll!
När linjedomarn berättade för honom att klockan stod på 45min.
Sa domarn. Det är 2 min tillägg!
Jag: Vaa? Du skojjar??
Han: nej jag har stoppat klockan och har koll!!
Bra jobbat!!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar