fredag 14 september 2012

Smällde en grävling och fotbollshelg!

På vägen hem från fotbollen igår smällde jag en riktigt fet grävling! Inte ett märke blev det på bilen (även om det lät som om det smällde en bomb).
Väl hemma för första gången på hela veckan uppskattade jag verkligen vårt hem!

Jag satte mig i vår nya "kontors-del" och skickade iväg ett par mail. Bl.a. till Smålands FF ang en utbildning och bl.a. till klubbens fotbollsutskott. Det har verkligen blivit en bra arbetsmiljö och det var en plats för grovt tänkande och filosoferande.

Så begav man sig till jobbet tidigt i morse! Ett nytt avtal blir idag offentligt och ett sedan redan tidigare bra samarbete kommer nu att ta ny fart och växa!
Men detta blir också den ända dagen denna veckan på TS. Redan ikväll checkar jag ut och tar helg!

En helg som helt och hållet kommer handla om familjen och fotbollen! 2 matcher ska genomföras. 2 matcher ska vinnas!
Och all övrig tid kommer att gå till Ella och mopsarna!

P.s. Ella, tack för allt ditt stöd! Att jag tar mig igenom allt är helt och hållet din förtjänst! Du ger mig krafter jag egentligen inte har! Du ger mig förmågan att gå rakt när det blåser som mest!
Jag älskar dig!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar