onsdag 26 september 2012

Test och sömnproblem

Hade inga som helst problem att somna igår men har vaknat konstant hela natten. Vaknade vid 1, 3, 4, 5...
Så idag är jag grymt trött, hade ställt klockan på vanliga 6:30 men ni förstår att jag stängde av det larmet!
Nu är klockan nästan 8:00 och jag ska strax köra mot Vetlanda.
Jag antar att det är min ovana till att sova själv som gör att jag vaknar hela tiden, Ella kommer hem imorgon och vi får se om det gör skillnad!

Idag kör jag ett litet test på bloggen, de senaste dagarna har besöksindexet varit enormt högt, så idag kopplar jag bort "automatisk Facebook uppdatering" för att se hur mycket indexet går ned. Om det går ner d.v.s.

Annars är det en ganska OK dag med en lagom 2-Do lista som sedan avslutas med en utprovning i en ishall!

Let's go!
//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar