tisdag 25 september 2012

Seg start på dagen...

Idag finns det massor att göra, ändå har jag inte riktigt kommit igång ännu...
Det är märkligt hur man känner sig mycket tröttare när man är hemma än på jobbet, jag vet att jag hade varit i fullt värv nu om jag hade varit där. Istället har jag surfat bort snart en timme på massa onödiga websidor.
Idag finns det en lång "2-do" lista att bocka av och i eftermiddag blir det ett besök hos Adidas kontoret här i Växjö. Men först gäller det att komma igång med allt.

Jag skrev igår att Ella och mopsarna är borta, Ella är i STHLM med klassen och mopsarna har fått åka till mina föräldrar i Bäckaby.
Idag hade det verkligen varit skönt att ha dem hemma, men eftersom att vi inte har någon hundvakt så går det inte.

NU ska jag ta och skärpa till mig lite och se till att få något gjort.


//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar