söndag 9 september 2012

Tillfällig serieledning och Göteborgsresa

Efter dagens 7-1 seger så är vi tillfälligt i Serieledning, Anneberg har spelat idag men resultatet har inte dykt upp ännu. Så en liten stund till får vi se oss själva som serieledare, men troligtvis vann dom sin match.
Skönt att se är iallafall att våran målskillnad är så pass bra, att så länge vi vinner (möter dem i sista) så kommer vi att ta hem segern!
Klockan 13:00 idag såg det dock ut som att vi skulle få lämna WO, det löste sig i sista sekund med hjälp av lite kontroversiella beslut. Jag hoppas dock att dessa unga förmågor nu gör sin del av vårt avtal och tar tag i sin fotbollsträning.
När det hela kommer runt är jag nöjd med beslutet då det innebar 90 min för de spelare som annars hade fått sitta hemma.
Jag kommer sova gott ikväll och som sagt, jag kan bara hoppas att de gör vad de lovat.

När jag kom hem hade Ella beställt hem pizza, det är ju pizza-night! Något vi lärt oss av Dexter!
Hon hade också monterat upp en lampa vid datorn! Det blev kanonbra! (bild visas längst ned).

Imorgon åker jag till huvudkontoret och jobbar, blir borta tills på torsdag.
En intensiv vecka väntar med jobb i 120 knyck och två viktiga matcher till helgen!

Kämpa!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar