torsdag 11 oktober 2012

Fotbollsledighet

Sedan helgens match har vi tagit ledigt från fotbollen. En vecka utan träning.
Sjukt vad lång tid det känns som!

Nu är det alltså den femte dagen utan fotboll, känns som att det gått flera veckor sedan man träffade grabbarna.
Visst är det skönt att komma hem lite tidigare och umgås med familj och vänner, men är man fotbollsidiot så saknar man det.
I min optimala värld hade man haft båda!
Kanske en dag...

Som jag skrev igår kväll så var min födelsedag perfekt! Det var precis lagom med allt och Ella hade gjort kvällen kanonmysig. I helgen kommer mina och hennes föräldrar, det blir lugnt med god mat och sällskap.
På lördag ska jag på Lagrells Ledarakademi vilket ska bli spännande. Igår kom ett tjockt brev med lite böcker om Smålands FF, hann dock inte titta igenom det, får göra det ikväll!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar