tisdag 2 oktober 2012

Oktober-tisdag glider förbi...

Insåg idag på morgonen att träden nu ändrat färg till sina höstfärger, det blandas ordentligt med olika nyanser av grönt, gult och orange.
Hösten är grymt vacker på så vis.
I övrigt har dagen mestadels glidit förbi, det trots att allt inte varit som vanligt. På jobbet hade vi besök från centralt håll och jag skulle egentligen inte ens jobbat idag men har bytt för att kunna vara med på lördagens match. Efter jobbet var det dags för träning, jag kom 30min sent då de började klockan 1730 och jag jobbade till 1800, men fick se en hel del av träningen.
När jag kom till Växjö plockade jag upp Ella som var ute och åt med hennes jobb och vi åkte hem till en nystädad lägenhet! Ella har varit grymt duktig och gått igenom förråd med mer så att allt är i topptrim. Det är hur fint som helst!

Så även om dagen innehållt flera annorlunda saker så har det känts som att den mer eller mindre glidit förbi.

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar