tisdag 30 augusti 2011

Igång, igen!

Då har jag tillslut tagit tag i mig själv!
Idag blev det ett bra styrkeprogram + träning med balansplattan! Hoppas det kan bli löpning mot slutet av veckan igen!

Eftersom att jag i förra inlägget skrev att TS fått ett bättre hemträningssortiment bestämde jag mig för att lägga upp lite bilder från min butik.
Det börjar ta sig, men mycket mer är på väg och allt ska få en ny plats i butiken med bra skyltning.


Jag kommenterade artikeln från AB "Kom igång med träningen" tidigare, jag tycker som sagt att AB borde flytta många av sina artiklar från kategorin "Vikt" till "Träning".
Träning finns inte idag på AB, men många artiklar bör finnas under en sådan kategori.
Det AB skriver är väldigt genomtänkt och bra, jag länkar till artikeln längre ned!
Jag vill slå ett hårt slag för rockringen som är väldigt underskattad för många som tränar för just viktminskning!
Men jag vill slå ett ännu större slag för hopprep, något AB missat i sin artikel, hoppa hopprep!!! Det är bra för både den otränade och för den tränade. Det är det helt klart mest underskattade redskapet!

AB: "Kom igång med träningen"

//M

1 kommentar: