lördag 9 juni 2012

Euro2012, Allt går som planerat!


Den danska skrällen som jag skrev om igår (och för ett par dagar sedan när jag skrev om Hollands flopp) kom som väntat idag. 
Danmark lät Holland föra spelet största delen av matchen och såg till att vara farliga när de väl fick ett läge, sedan ska det erkännas att de hade en hel del tur, men just oturen för Holland tror jag är anledning till den flopp som jag varnar för.

Jag har hittat ett par artiklar på AB om denna matchen.
Danska Jätteskrällen
Holland mållöst trots 28 avslut

I matchen som pågår just nu har jag utlyst tysk seger, men jag tror att matchen kommer vara en ganska jämn och svängig historia. Jag tror också att det kan bli en ganska målrik match, kanske 3-2 till tyskarna.
Men det återstår att se, det är ca: 80 matchminuter kvar innan vi får det svaret!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar