tisdag 12 juni 2012

Euro2012, Grupp A omg.2


Då var det dags att inleda den andra omgången av Euro2012.
Kvällens matcher är Grekland vs. Tjeckien och Polen vs. Ryssland.

Den första matchen mellan Grekland och Tjeckien kommer jag inte att se eftersom att jag själv är på fotbollsuppdrag, men jag kommer höra hela den andra halvleken i bilen.
Det är troligtvis inte en match som jag i efterhand kommer att gräma mig så mycket över att ha missat.
Jag tror att Grekerna kommer att få ett relativt tidigt mål och sedan spela försvar, säkerligen slutar matchen 1-0, eller om Tjeckerna har tur så blir det 1-1 i slutet av matchen.

Den andra matchen kommer jag dock vara framför TV:n och spänt se på OM Ryssland är bra, eller om det var Tjeckien som var så dåliga... Det första är nog det troligaste och då kan det bli åka av igen!
Den här matchen är grymt svårtippad, men Polen har ett par farliga spelare och en målvakt som vi vet kan leverera i försvaret, så 1-2 är nog inget dumt tips, om allt stämmer för lagens anfallare kan det faktiskt bli en målrik historia så ett litet bet på 2-3 har fina odds!

Idag bettar jag:
match1 1 vs 0,1
match2 2,3 vs 0,1,2

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar