måndag 18 juni 2012

Måndag 18/6 det nya livet har börjat!

När klockan ringde 06:45 kände jag inte för att påbörja mitt nya liv, jag ville snooza vidare i all evighet. Klockan 07:00 bestämde jag mig dock för att det var dags iallafall!

En frukost fyllde magen och en kaffetermos under bilresan och sedan var det dags för en "mjukstart" på jobbet. Efter att man satt ihop dagens to-do-lista var det dags att fylla magen igen! 250ml kvarg, en banan och en kopp kaffe.
Sedan var det bara att börja beta av listan, punkt för punkt...
Några timmar senare var det dags igen, två taco-rullar med sallad, stort glas vatten och en liten promenad. Efter denna korta runda förtjänas en halv kopp kaffe igen!

Snart bär det av ut på uppdrag för att kicka igång hockeysäsongen 2012/2013.
4 timmar i ett omklädningsrum i en ishall lockar ju väldigt mycket i det här fina vädret!

Men men, snart är det dags för fika och nytt matintag igen!

Det nya livet fortsätter!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar