torsdag 7 juni 2012

Nu märks det att EM är här!


Nu märks det på riktigt att EM 2012 är här, vem man än pratar med så är det; "Vad tror du om Sveriges chanser?" "vilka vinner EM?" och mycket mycket mer!

Såhär tror jag:

Hur går det för Sverige?
Det går bra! De går vidare från gruppen, troligen med 4 eller 5 poäng. Frankrike vinner gruppen.
I slutspelet tar det dock snabbt stopp och vi får aldrig uppleva en semifinal.

Vem blir EM's skyttekung?
Fernando Torres, haha, nej! Jag skojar inte! Jag tror på allvar att Torres återupstår och dominerar EM2012.

Vem blir EM's viktigaste spelare?
Bastian Schweinsteiger kommer att hjälpa sitt Tyskland fram till guldet!

Vilka vinner EM?
Ja, som jag skrev ovan, Tyskland vinner!

Vad blir EM's stora flopp?
Maarten Stekelenburg och hela hans Holland, de öppnar säkert jättebra men faller sedan som en sten!

Säkerligen har jag fel på allt ihop, men det är vad magkänslan säger!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar