tisdag 26 juni 2012

Fullt upp...

Idag har det varit fullt ös på jobbet, och väl hemma har man inte mycket mer än hunnit äta och gått igenom högen av räkningar. Nu är man i fas för sängen istället. Men accordingtoella sitter framför TV:n och följer ett program på SVT om någon designer som enligt henne skapat magi, säkert på samma sätt som jag klistras framför TV:n vid olika dokumentärer om fotbollsspelare.

Själv har jag idag gått och funderat över vad Drogba ska tillföra Barca, om så blir fallet vill säga.
Men också har man blivit imponerad av Arsenal som får en bra värvning till laget.
Giroud till Arsenal (länk AB) kan bli riktigt bra för den klubben men jag tror att det saknas några spelare till om Arsenal siktar på att tillhöra de tre första.

Och Riola sågar den italienska ligan (länk AB) och säger dessutom att han tycker att den blir sämre och sämre... Sorry, vad har jag missat!? Jag tycker de senaste två åren har varit stora framsteg för Italienska Serie A som jag tidigare tappade allt intresse för. Eller har jag fel? Är Italienska ligan verkligen sämre om man jämför 2012 och 2010?

Nu är det dags att ta mopsarna på en promenad och sedan kasta sig i sängen!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar