onsdag 13 juni 2012

Virus, Euro2012 och Rhodos...


Jag har precis vaknat till efter flera timmar sömn, jag har fått något virus som verkar slå ut hela kroppen. Imorgon ska jag till vårdcentralen så får vi se vad de säger...

Just nu pågår Holland vs. Tyskland och enligt mig är det EM's flopplag mot de blivande Europa Mästarna, jag skrev ju nämligen inför EM att Holland kommer floppa och att Tyskland vinner. Efter idag kan ett av de påståendena vara rätt.
Det är böjande och fin fotboll (och just nu gjorde Tyskland ett enormt vackert mål som betyder 1-0).

Tidigare idag har Danmark förlorat mot Portugal, det ska tydligen ha varit en riktigt bra match, jag sov tyvärr igenom hela. Riktigt synd att Danmark förlorade, men jag trodde nog inget annat.
Danmark ser riktigt bra ut men alla spelare måste vara på topp för att det ska gå vägen i ett mästerskap.

Läs om Danmark vs. Portugal och om vad som händer i den pågående matchen på AB:
Danmarks kalldusch
Bendtners kalsongkupp
Leifby live Holland vs. Tyskland


Och imorgon kommer Ella hem från en vecka på Rhodos, det ska bli riktigt skönt nu när en annan ligger sjuk och behöver lite omtanke...

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar