tisdag 12 mars 2013

Positiv avslutning på bra dag

Haft en riktigt bra dag idag, 21 spelare deltog på dagens teknikpass och då hade vi 6 spelare som tränade med A-laget (1 95a, 3 96or och 2 98or).

Den träning som jag höll var väldigt inriktad på grundteknik och vi avslutade som vanligt med tempospel. Efter träningen stannade jag kvar 35 min och tittade på A-lagets träning tillsammans med nya kollegan Anders Karlsson.

Det blev några koppar kaffe på idrottsplatsen innan bilen gick hemåt.

Väl hemma hade man fått mycket intressanta mail om två olika projekt som drivs via Smålands Fotbollförbund. Förhoppningsvis får jag anledning att återkomma ang. dessa, först ska jag bara stämma av att det är möjligt att ta ledigt de datum som det gäller.

Så nu går jag positiv till sängs och lär vakna ganska enkelt imorgon!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar