måndag 19 november 2012

Ny vecka, ny säsong

Nu börjar en ny vecka, en ny fotbollssäsong, och nya mål!

Redan på tisdag börjar jag med individuella samtal med killarna i J-truppen. Tanken är att hinna med samtliga spelare under november.
Sedan vill jag att individuella samtal ska återkomma under säsongen med maximalt 60 dagars mellanrum.

Det är viktigt både för mig och för spelarna att få sitta och prata mellan fyra ögon. Det är varje tränares dröm att hinna med individuella samtal, men oftast rinner det ut i sanden, därför är min tanke att redan innan säsongen göra ett schema på alla samtal vi ska ha så att både jag och spelarna kan påminna varandra under säsongen.

Denna säsongen ska vi också jobba hårt för att närma oss A-laget med hur träning och samlingar går till. Ett annat viktigt steg för att "skola" in killarna i vår seniorverksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar